Întrebări frecvente
Comenzile plasate până în ora 12 sunt expediate în aceeași zi și ajung la tine în ziua următoare. Cele plasate după ora 12:00 sunt expediate în ziua următoare, drept urmare ajung la tine în 2 zile.
Da, în momentul în care expediem comanda, vei primi un mail, care conține numărul de urmărire de la partenerul nostru - Sameday.
Încercăm să ambalăm coletele cât mai bine, astfel încât să ajungă la tine în siguranță. Dacă totuși ai găsit produse deteriorate în colet, ne poți contacta la orders@ototo.ro pentru a-ți înlocui produsele sau să-ți returnăm banii.
Conform legislației în vigoare, ai la dispoziție 14 zile calendaristice, de la data intrării în posesie a produsului, să-l returnezi, atâta timp cât acesta nu face parte din categoria produselor exceptate de la retur. Pentru mai multe detalii despre acestea, poți consulta politica de retur.
Ca sa te loghezi pe contul tau OTOTO, trebuie doar sa apesi pe cont si sa-ti introduci adresa de mail. Vei primi imediat un cod pe mail cu care te poti loga. Trebuie sa faci asta de fiecare data cand te loghezi. Nu folosim sistemul clasic cu nume de utilizator si parola.
CONTACT
Dacă mai ai întrebări sau sugestii, ne poți scrie un rând la orders@ototo.ro sau poți folosi formularul de mai jos.